۱۳۹۲ مهر ۶, شنبه

استبداد وموانع سیاسی حاکم بر فعالان سیاسی , زندانیان سیاسی , اجتماعی , فرهنگی , هنری و............................................................................حقوق بشر

دوران تحصیلات من تا دیپلم در رشته ریاضی در زمان قبل از انقلاب و دولت شاهنشاهی بوده است . اگر چه دوران تحصیلات در دانشگاه آزاد تا مقطع کارشناسی و شاغل در آموزش و پرورش دبیر در رشته علوم اجتماعی , الهیات , عربی و...................................................را در دوران انقلاب سپری کرده ام اما در این دوران مقالات بسیاری در زمینه روشنفکری , دمکراسی , حقوق بشر , جنبش زنان , جنبش دانشجویی , آزادی زندانیان سیاسی , فعالان سیاسی , اجتماعی , فرهنگی , هنری , فرهنگیان , کارگران و.............................................................................................
ارائه نموده ام . این در حالی بوده است که در زیر فشارهای سیاسی حاکم حکومت استبدادی بر من قرار داشته ام ودر این مسیر همواره در حبس  بیرون از خانه و حبس درون خانه , اختلال در احکام اداری ,  بایکوت سیاسی اجتماعی فرهنگی هنری , از دست دادن تسهیلات شغلی , ترفیع گروه شغلی , معلق شغلی , ابلاغ های موقت شغلی از مدرسه به مدرسه دیگر , وموانع بر سر راه مشاغل آزاد فرهنگی اجتماعی هنری و تعقیب بیرون از خانه آو...........................................................................................................................
قرارداشته ام وهزینه های سنگین برای من در برداشته است. از جمله موانع بر سر راه تحصیلات تکمیلی در کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل پس از گذراندن 2 ترم وشرایط سیاسی حاکم بر من از دهه 60 تا 80 واز دهه 80 تا کنون
اگرچه در دوران آقای خاتمی فضای باز سیاسی , اجتماعی خوبی ایجاد شده بود وارتباط من بانمایندگان مجلس ششم تا حدی از این فشار های سیاسی حاکم کاسته بود وموانع بر سر راه و مسیر دستیابی به حقوق بشر و دمکراسی , رسیدن به آ زادی را آسان تر می کرد ولی حقوق از دست رفته من وعدم پرداخت مطالبات دوران شغلی وبازنشستگی وشکنجه , زندان برمن همچنان باقی است .
پروین جلائی 6/6/92 ماه مهر 92 - 28 سپتامبر 2013

هیچ نظری موجود نیست: