۱۳۹۲ آبان ۶, دوشنبه

موانع غیر قانونی وخشونت/ حبس/ شکنجه/ زندان/ اعدام/ تبعیض و............برفعالان حقوق بشر/ فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی هنری اقتصادی / کارگران و.........................................




----- Forwarded Message -----

From: Parvin Vida

To: "KHATETARIKH@CHANNELONEHD.COM" ; "info@nahademardomi.com" ; "Parleman@nahademardomi.com"

Sent: Saturday, 26 October 2013, 20:44:25

Subject: موانع غیر قانونی و خشونت/ حبس / شکنجه / زندان بر فعالان حقوق بشر/ فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی هنری



فعالان حقوق بشر :فعالان سیاسی اجتماعی فرهنگی هنری جنبش زنان/ جنبش دانشجویی/ انجمن های اجتماعی سیاسی /فرهنگیان/ کارگران/ احزاب سیاسی اجتماعی/اساتید دانشگاه پلی تکنیک امیرکبیر دانشگاه تهران/ صنعتی شریف ودیگر دانشگاهها / ریاست جمهوری / فعالان حقوق بشر سیاسی اجتماعی خارج از کشور /نمایندگان مجلس ششم / سازمان آموزش و پرورش کشور وشهرتهران و....................................................................................................................................................

اینجانب پروین جلائی دبیر آموزش وپرورش منطقه ۲ شهر تهران که در سال۷۹ اقدام به تاسیس انجمن مشارکت اجتماعی زنان وموسسه فرهنگی هنری ره آورد اندیشه نمودم . به دلیل حضور وتعامل با نمایندگان مجلس ششم وفعالیت در پیشبرد انجمن وجنبش زنان وارائه مقالات و بیانیه های متعدد و روزنامه نگاری / شرکت در تجمعات قانونی وزارت کشور واحزاب سیاسی/حضور در بخش امور مشارکت زنان ریاست جمهوری و بانوان وزارت کشور / تعامل با جنبش دانشجویی وحضور در فستیوال های اجتماعی سیاسی فرهنگی هنری اقتصادی و تجمعات دانشگاه تهران / پلی تکنیک امیرکبیر /صنعتی شریف ودیگر دانشگاههای کشور که بدون دریافت پشتوانه مالی فعال بوده ام وکلیه مخارج منبع مالی از حقوق خویش که از محل شغلی دریافت میکردم بوده است ودر این مسیر آسیب های جسمی بسیار شدید وخسارات بسیار سنگین مالی از سوی استبداد دینی واقتدار گرایان چه از ناحیه آموزش و پرورش برمن وارد شده است وچه از سطوح مختلف کشور بر من وارد گردیده است و......................................................................................................................................................

ااین موانع منجر به حبس خانگی من , عدم امنیت شغلی و عدم حقوق شهروندی وعدم امنیت جانی /زندگی تحت تعقیب در بیرون از خانه و خانه /معلق شغلی به مدت 8سال / اختلال وحذف احکام اداری من وجلوگیری از تحصیلات تکمیلی من در رشته علوم سیاسی وروابط بین الملل وعلوم ارتباطات / رشته مطالعات زنان / وحذف من از تحصیل / خانه نشین کردن من پس از گذراندن کلاس های دوره دانشپذیری دانشگاه پیام نور مانع از تحصیل من شدند . علاوه بر آن از حضور در مجامع سیاسی اجتماعی فرهنگی هنری وشرکت در کنکور سراسری دانشگاه در رشته های فوق درمقطع کارشناسی ارشد ومبهم بودن پاسخ آن و..........................................................................................................................

از حضور من جلوگیری وموانع بر سر راه تحصیل من /حذف حقوق شهروندی / مالی / عدم استفاده از تسهیلات شغلی و...........................وجلوگیری ازشرکت من در مجامع داخلی و خارجی واز سال ۸۴ تا کنون در حبس خانگی بسر برده ام و با توجه به خسارات وارده بر من از سال ۸۵ انجمن زنان به حالت تعطیل در آمد وموسسه فرهنگی هنری با اخطار حراست وزارت کشور به حالت تعطیل در آمده است .

پروین جلائی ۹۲/۸/۴ شنبه ۲۶اکتبر ۲۰۱۳



هیچ نظری موجود نیست: