۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

خورنده گی سیاسی جمهوری اسلامی در برنامه غذایی روزانه وشبانه آنلاین

پرداخت کلان در 10 سال تلاش برای چپ وحقوق بشر وراست مدرن وبورژوا و جنبش زنان و دفاع از حقوق دانشجویان با حضور به مدت 6سال در بین طبقه دانشجو و طبقه کارگر و حقوق زنان وهنروسینما وتئاتر وجنبش آزادی ودمکراسی اقلیت های مذهبی و................من پرداخت وهزینه داده ام و حقوق معلمان , رفع مشکلات لایه های میان پرده های آموزشی وپرورشی وتشکیلات سازمانی حقوق صنفی معلمان وفرهنگیان واحزاب وجامعه مدنی وجامعه روستایی وکشاورزی وائتلاف میان طبقات قومی وفرهنگی ورشد میان طبقات وپرو بال دادن به بازارهای داخلی وابسته و................پرداخت پروار را با اعمال شاقه وحبس من در میان لبه های تیغ از من وفعال سیاسی اجتماعی دمکرات گرفته ولی طبقه سنت دینی مذهب را رشد داده است پس من امروز در همه طبقات حضور دارم وهمه آن طبقات هستم واصلاحات و.................................................................................
طبقه بی شکل دیروز ویا لایه های خواب انباشته که فرصت برای خورندگی و غارت وتجاوز به منابع اجتماعی ,سیاسی ,فعالان سیاسی یافتند
ولایه های مشکلات روی هم انباشته شده وحل نشده باقی مانده وسرکوب شده است
پرداخت کلان را من برای ثبت آن طبقات تا شمارش بی نهایت من وپس ازآن فعالان دیگر سیاسی به ثمر نشانده اند وسود حاصل را مضاعف بر آن حقوق شهر وندی ملت را و.................. رهبران سیاسی نظام جمهوری اسلامی صرف تنش ها وستیز های خودشان و تداوم نظام نموده اند ,خورندگی در سیستم غذایی با اعمال شاقه وشکنجه ومالیات گرفتن به زور وتهدید غیر مستقیم و........................

پرداخت وپروار وساخت طبقات بر شمرده از اصل جناح چپ است وچپ پرداخت میدهد ولی خود در اقلیت است
من اکنون چون پرداخت پروار داده ام پس بی نهایت آن طبقاتی را که از پرداخت پروار وشکل یافته اند هستم ودر آن طبقات حضور دارم با تمام رنگ وساخت های آن اما در ساختار اصل اندیشه خودم را دارا هستم وحقوق ضایع شده همچنان چه گذشته و چه حال وجود دارد وخشکیده نخواهد شد تا زمانی که خورنده ها و........................................وجود دارند پس صورت مسئله را پاک نکنید . شما میلیاردها دلار به من , جنبش زنان ودانشجویان واساتید دانشگا ها ودانش آموزان وفرهنگیان واسا وفعالان سیاسی اجتماعی و طبقه کارگر وهنرمندان وملتو........................................ بدهکاز هستید

پروین ,پریسیما جلائی
پریا گیتی آنلاین
22/10/88 دوشنبه نوشت سه شنبه ثبت کرد وجمعه بیست وپنج دیماه اضافه واصلاح کرد

هیچ نظری موجود نیست: