۱۳۸۸ بهمن ۲, جمعه

روز پدید وشب پدید من در دوران پیش دبستان ودبستان و دبیرستان قبل از انقلاب

----- Forwarded Message ----
From: rita adab
To: iranvotes@voanews.com; ahmad.batebi@hra-iran.org
Sent: Fri, January 22, 2010 3:14:16 PM
Subject: روز پدید وشب پدید در دوران تحصیلات قبل از انقلاب

روز پدید وشب پدید من وتعامل سیاسی اجتماعی فرهنگی و ورزشی وهنری در دوران تحصیلات

تبریز :

دوران پیش دبستان وکودکستان وکلاس اول در تبریز آذربایجان شرقی

استان تهران :

دوران دبستان کلاس دوم , سوم و چهارم در تهران دبستان غمام ناحیه یک تهران ودبستان رابعه

- پایتخت تهران دوران دبستان حضور در ورزشگاه امجدیه با دعوتنامه آبان ماه دیدار عمومی شاه وفرح دیبا حضور داشتند . شیراز دوران پنجم ,و ششم ابتدایی دبستان شکوفه ودوران دبیرستان در دبیرستان ثریا به مدت 3 و4 سال وتا دریافت پرونده تحصیلی به مدت 6 تا 9 سال
شیراز دیدار عمومی در تخت جمشید و ورزشگاه با دعوتنامه شاه ایران وفرح دیبا ورضا پهلوی وفرحناز پهلوی حضور داشتند
شیراز در دبیرستان ثریا با ارشد های دوران پهلوی از جمله با دختر تیمسار جعفریان و تیمسار پهلوانی و........................همکلاس بودم وبیشتر دبیران من دختر و پسر و زن و مرد از دبیرستان پهلوی شیراز بودند
عضو پیشاهنگ وگروه سرود با آکاردئون می نواختم
دیدار با شمس پهلوی که هرسه شنبه ویا چهار شنبه برای دیدار به پرورشگاه در پشت خانه ما تجمع میکردند
دیدار باتختی با دعوتنامه برای کشتی دعوت شده بود
دیدار از دانشگاه پهلوی شیراز و...........................................با دانش آموزان دبیرستان
شرکت در جشن هنر شیراز وجشن های 4 آبان و..............................................با عملیات پیرامید با دانش آموزان
دبیرستان ودبیران شرکت می کردیم
مسابقه دو ووالیبال وپینگ پنگ در دبیرستان
بازی فوتبال جام جهانی را تیم ملی در جام جهانی را به گوش می نشستیم
رفتن به سینما از سال دوم دبستان ودوره دبیرستان وتا کنون سینمای صامت را نیز تجربه کرده ام
سینمادر فضای باز را در تهران سینما درایوینگ در تهران پارس شب بود و در حدود 16 تا 20 نفر بودیم فیلم سلطان قلبها نام
داشت
پیک نیک بادانش آموزان دبیرستان ودبیران در هر هفته در تخت جمشید تا عصر
وبسیاری از این تعامل وحضور های سیاسی را من داشتم که در فرصت های دیگر بیان خواهم کرد

در دوران پیش دبستان , کودکستان در تبریز با همکلاسی های دوست پسر ودختر در کلاس نشستم وعکس گرفتم که عکس آن موجود است

شرح دوران تحصیلی من در روز پدید وشب پدید من پیوسته در برنامه از 9 آبان تا 17 دی قبل از انقلاب تا پس از انقلاب وتاکنون پست ایمیل گردیده وخواهد شد

پری سیما آنلاین پروین جلائی
2/11/88 پنج شنبه نوشتم جمعه ثبت کردم و1/11/88

یکشنبه 29 فروردین 89 پاکنویسی وتغییر یافت
29/ 1/ 89

هیچ نظری موجود نیست: