۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۳, دوشنبه

یادی از سانسور شدگان , زندانیان سیاسی , روز جهانی مطبوعات گرامی باد

----- Forwarded Message ----
From: rita adab
To: iranvotes@voanews.com; info@ahmadbatebi.com; parsnews1987@yahoo.com; parstv1987@yahoo.com; ahmad.batebi@hra-iran.org; ankbut@voanews.com
Sent: Mon, May 3, 2010 10:19:51 PM
Subject: روز جهانی مطبوعات گرامی باد


من 30 سال روزنامه نگار در ایران بودم وهستم وبه نقد پرداختم 20 سال را در شرایط سا نسور و10 سال را نیمه سانسور واکنون در کل سانسور هستم
من از روزنامه نگاران زندانی هستم
من یک وبلاگ نویس ایران وجهان هستم

من از جامعه فرهنگیان هستم و حقوق سیاسی , فرهنگی , اجتماعی صنفی دبیران ومعلمان بخشی از فعالیت های من بوده است ومن به مدت 20 سال در آموزش وپرورش به نقد پرداختم

من از دانشجویان کل کشور ایران وجهان هستم , تمام دانشگاهها , تهران , صنعتی شریف , کوی دانشگاه و................................................................................... دانشگاههای شهرستان , , به ازای 10 سال در تمام برنامه های رویداد های سیاسی , اجتماعی در آن حضور داشته ام ودر شرایط ادامه تحصیل من از سال 80 تاکنون بحران سازی شده است در سه ویا 4 مرحله از تحصیل من جلو گیری بعمل آمده است ومحروم از تحصیل شده ام
من یک دانشجو هستم
من از جنبش دانشجویی هستم
من در کنار استادان دانشگاه هستم

من از فعالان سیاسی مشروطه و دوران پهلوی تا کنون هستم
من تشکیل دهنده جنبش زنان در ایران هستم
مدت 10 سال حضور اعتراض برای تبعیض وخشونت علیه زنان داشته ودارم

من از جامعه هنر مندان هستم , به مدت 5 سال با موسیقی دان ها آشنا شدم , آواز خواندم , جامعه استبداد وتبعیض و خشونت را به تصویر کشیدم , گیتار نواختم و...................................................... تابلو های به تصویر کشیده شده را با هزینه خود خریدم

من از حزب کارگر هستم وبه مدت 10 سال برای مبارزه طبقه کارگر همصدا وهمگام با کارگران نواختم وخواندم من چپ بوده وهستم

من یک زندانی ودر حبس هستم وبه مدت 25 سال در بایکوت وشکنجه وشلاق واعمال خشونت ومدت 8 سال را در معلق شغلی بسر بردم و قرار داشته ودارم ومدت 6 سال در حبس خانگی جدا از خانواده وسهم آن را به صورت پور سانت به دیگران پرداخت شده است
من یک زندانی سیاسی هستم


من از جامعه محافظه کاران هستم چون عمری طولانی در حصار محافظه کاران بودم وهستم واز حقوق صنفی واجتماعی سیاسی فرهنگی آنان دفاع کرده ام

من از سرکوب شدگان سال 59 و60 هستم واز همان دوران در سانسور قرار گرفتم ودر تمام سیستم کشور ایران سانسور وبایکوت شدم , چه اینکه از طرف پدرم سیاسی مخالف بودم وچه از طرف پسر عمو که اعدام شد وچه اینکه خود شرایط رادیکال سیاسی بودم وسالها در فشار اختناق رژیم جمهوری اسلامی به جسم من آسیب وارد شد
من یک فعال سیاسی مخالف رژیم حکومت اسلامی از دهه 60 تاکنون هستم

من از تمام احزاب های سیاسی دوران پهلوی هستم چون به مدت 10 سال از حقوق سیاسی اجتماعی آنان به نقد واعتراض پرداختم

من از احزاب وفعالان سیاسی نهضت آزادی ایران وسازمان مجاهدین خلق و......................................هستم چون به مدت 8 سال از نزدیک وحضور مستمر در مراسم آنان به مناسبت ریداد های سیاسی شرکت جسته ام
من از جبهه مشارکت ایران اسلامی هستم و مدت 40 ساعت حد اقل در سخنرانی های دمکراسی شرکت نموده ام وبا فعالان سیاسی آن آشنا شدم
من از جامعه روحانیون در زمان خاتمی , منتظری و................ هستم چون در دوران آقای خاتمی آزادی بیان در حدی ایجاد وفعالان سیاسی ومن توانستیم فریاد بر آوریم وظلم واختناق نسبت به ملت ایران را به گوش حهان برسانیم
من از جامعه دوم خرداد هستم ولی سازش با خشونتی که بر من روا داشته شده ندارم

من از مجلس شورای ملی زمان پهلوی هستم چون در دوران تحصیل از قوانین آن بهره مند شدم

من از مجلس دوران حکومت اسلامی هستم , به خصوص مجلس پنجم و وشرایط اختناق آن دوران چه اینکه محروم از حقوق سیاسی اجتماعی فرهنگی تا کنون بودم و چه در مجلس ششم که حضور فعال داشتم وبا فعالان سیاسی وفراکسیون ها آشنا شدم وچه اینکه رد صلاحیت ورادیکال سیاسی شدم


من از طبقه بورژوا و کاسبکار هستم چون در 10 سال فعالیت های سیاسی در دژ دیجیتال رهبران سیاسی نظام حکومت اسلامی در حصار که اسیر بودم وهستم از پذیرایی دژ دیجیتال سرمیه داری نظام به بهره نبودم ودر این مسیر هزینه کلان هم داده ام وبا آنان تعامل وگفتگو داشته ام
من یک بورژا نیز هستم

من تمام هزینه فعالیت سیاسی اجتماعی فرهنگی را از جیب شخصی خودم پرداخت نموده ام ودر عین حال که جهان را از نطر رشد فعالیت های سیاسی الگو میدانم وتعامل دارم و پذیرفتم ولی از نظر بودجه وابسته نیستم

واکنون نیز به مدت یک سال است که به دلیل شرایط سانسور واشد شکنجه وشلاق ومجبور کردن من به اعمال شاقه به زور در پشت پرده سیاسی نظام استبدادی دینی مذهبی سیاسی ایران اعلام انصراف وکناره گیری از فعالیت نموده ام

من در طبقه سیاسی مافوق سیاسی وآلتر ناتیو سیاسی هستم و طبق و واسط نمی پذیرم

من از جامعه ملل مختلف جهان هستم , من سازمان های سیاسی جهان خارج از دران مشروطه , پهلوی , قاجار هستم وبرای دفاع از آنان تا کنون هزینه کلان پرداخته ام اعم از آمریکا , اروپا , آسیا , افریقا , اقیانوسیه , استرالیا هستم چون با دیجیتال وماهواره ورادیو و.....................................................با هر روز وشب با جهان ارتباط دارم

من از سازمان ملل هستم چون برای جهانی شدن رویدادها تلاش کردم وهزینه پرداختم وسازمان ملل را از شرایط ظلم وستم بر شهر وندان ایران آگاه نمودم
من یک فعال حقوق بشر هستم

من عمری را در حکومت اسلامی در حصار وظلم وستم قبیله وعشیره ای مذهبی استبدادی در شرایط شغلی بسر بردم وبه نقد واعتراض پرداختم ویا در همزیستی مسالمت بسربردم وحقوق تضیع شده را به فراموشی سپردم
من از قبیله وعشیره نیزهستم

من از خشونت آشکار وپنهان رهبران سیاسی نظام حکومت اسلامی نسبت به تبعیض وشکنجه جسمی وحبس کردن من در خانه وبیرون از خانه که در هر شرایط زندان بوده است وممنوع الخروج من وسوءاستفاده اجتماعی وفرهنگی وسیاسی در برنامه ریزی دولتی خود در سازمان های دولتی وغیر دولتی در ایران وجهان ودر خانواده وبستگان ومحروم کردن من از خانواده وبستگان وبلعکس شکایت دارم واز این حق نخواهم گذشت

13/ 2/89 پروین جلائی دوشنبه
پریسیما , پریشاد
آتوسا , گیتی
ثریا , پهلوی , دیبا و..............................................................دیگر
پروین جلالی13/ 2/ 89
شبه 11/ 2/ ن

هیچ نظری موجود نیست: