۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

مطبوعات.روزنامه نگاران.جنبشزنان.دانشجويان.فعالانسياسي.كارگران.فرهنگيان.هنرمندان وآسيب شناسي

من در قبل هم كه در متن فعاليت هاي سياسي اجتماعي بودم در هيچ شرايطي نسبت به مخالف ويا مخالفين موضع گيري تخريبي ويا سانسور نداشته ام و اكنون نيز كه انصراف از فعاليت را در چندين بيانيه وپيام اعلام نموده ام قصد موضع گيري و يا تخريب افراد را ندارم ولي خودم سالها در تحت سانسور وتخريب و شكنجه وتهمت بزهكاري اين افراد قرار داشته ام . يا غرض ورزي بود ويا اعمال نگرش هاي سياسي وتحكيم قدرت آنان وجود داشت

آموزش وپرورش وزارتخانه واستان

افرادي كه شناخته شده نبودند و در پشت پرده اعمال نفوذ داشتند ووابسته به رهبران سياسي نظام حكومت اسلامي وارزشيابي وروسا ومسئولين ذي نفوذ بودند
افرادي كه شناخته شده بودند ومجريان آنان محسوب مي شدند
برادرها : رحيم عبادي.مختار موسوي.الوندي. طاهري. بنيادي .عقبايي و.......................................بسياري از عوامل ومديران وابسته كه من چندين بار در سال 77و 78 به ارزشيابي استان فرا خوانده شدم ومرا در پشت پرده لغو ابلاغ دراستان نموده بودند ولي من در منطقه پنج مشغول به فعاليت بودم
در منطقه پنچ برادر وخواهرها
قديمي.حجازي.عطاران.نجمه سادات موسوي لر.بابايي.ذوقي.رجبي.مستمند.هاشمي.موسوي هاشمي نياركي
توراني . مسگر زاده شكري و........................................بسياري از مديران وابسته به آنان وسپاه پاسداران وبسيج ونيروي انتظامي كه اندك ودر اقليت نيستندودر اين فرصت مجال نيست كه از آنان نام برده شود

اين واقعيت وحقيقت از دهه 60 تا كنون وجود داشته است و آسيب هاي فراواني بر من وديگر همكاران وشهروندان وارد شده است ودر اين حركت اجتماعي وسياسي تمام فعاليت هاي من در متن سياسي اجتماعي هزينه وخرج انسجام جديد آنان شده است و با دستگاههاي ديجيتال ونفوذ سياسي در رهبران سياسي نظام خود ازمن استفاده ابزاري مي نمايند وحقوق ضهروندي من وديگر فعالان سياسي در جهت تحكيم وتداوم آنان استثمار مي گردد ودر قرنطينه سياسي كردن آهنربايي من مراحبس ويك باتلاق سياسي فراهم آورده اند وبا اشراف بر خانواده وبستگان ونا آگاهي آنان ويا تهديد وبه اجبار و زور در جهت اهداف خود كوشيده اند

آسيب هاي جسمي كه بر من وارد شده است درقبل شرح داده شده است ولي دو قلم آن افتاده است كه بيان مي دارم
اضطراب فوري و آني كه منجر به تكررادرار در كوچه وخيابان ومحافل كه قابل كنترل نبوده است و استمرار آن به مدت يك ويا دو روز ادامه دارد

گرفتگي آني سينه و تارهاي صوتي كه استمرار آن به مدت طولاني ادامه مي يابد . معده و روده وحالت تهوع كه از دهه 60 تا دهه80 در هر هفته دو بار و در هر ماه ويا هر پانزده روز يكبار در درمانگاهاي محل و يا در شهرستا و يادر تهران در كلينيك هاي مختلف تحت سرم ودرمان بوده ام وپزشكان نظر ميدادند كه ورم معده عصبي است .بيشترين حضور من دردرمانگاهها وكلينيك ها در تهران ومنطقه پنج بوده است ودر دهه 70 و80 صورت پذيرفته است و تجويز داروهاي غلط و اشتباه ونبود پرستار ورسيدگي نكردن به تزريق سرم واز اين قبيل كه نياز به فرصت ديگري دارد

پروين جلائي 17/ 2/ 89
پروين جلائي 17/ 2/ 89

آتوسا.كوروش.گيتي و....................................ديگر دوستان
پهلوي ثريا ديبا
سازمان مجاهدين خلق اسران و.................................

پروين جلالي 17/ 2/ 89

هیچ نظری موجود نیست: