۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

در اعتراض به ترور , سانسور ,حذف واعدام فعالان سیاسی , روزنامه نگاران , جنبش زنان , دانشجویان , فرهنگیان , کارگران , هنرمندان و.......................

در پست قبلی ایمیل بیان نمودم اسامی که در شبکه امورتربیتی من نام بردم و نام چند نفر از قلم افتاده است والبته من تنها به آموزش پرورش تعلق ندارم وآموزش و پرورش صرفا" محل شغلی من بوده است در حالی که فعالیت های سیاسی من در بخشهای غیر دولتی واحزاب و دانشگاهها و.....................................درسطح مختلف کشور بوده است


این نامها مطلق تمام شبکه قر آن و امور تربیتی نیستند ومدیران وابسته بنیادین حکومت اسلامی ایران هستند وبسیاری از نامهای تاثیر گذار در حذف وسانسور از مدیران طبقه اول ودوم وسوم و سپاه وبسیج ونیروی انتظامی و...............................................ومدیران وابسته که در اکثریت هستند
نام های از قلم افتاده : برادرها
مظفر ,نجفی ,الوندی ,مستمند ,تقی پور ,بنیادی که در قبل نیز نام او برده شده است
خواهران : عقبایی ,موسوی ,محیی و مقدم کمال و جیگاره ................................... که سطح وزارتخانه رامن تعامل وهمکاری نزدیک نداشتم ولی تاثیرگذاری آنان بر شبکه بوده است

تفاوت وتبعیضی که در این سه دهه نسبت به رفتار تعامل سیاسی اجتماعی فرهنگی من نسبت به آنان وجود داشته است ودر این ده سال اخیر یعنی از سال 78 تا 88آشکار به نظر می رسید این بود که من از دهه 60 تا کنون به دلیل ظرفیت واندیشه بالای سیاسی اجتماعی آزاد ودمکراسی برای ملت در فکر حذف و تخریب و سانسور آنان در برنامه های آموزشی وپرورشی نبودم وهمین شرایط نه تنها به من آسیب بسیاری وارد ساخت بلکه دستگاه حاکمیت با تیم نیروی انسانی در جهت تحکیم قدرت آنان تلاش نموده ودر یک نابرابری مطلق , تشکیل ساختار تیم سیاسی آنان با پرداخت های من , در حبس بودن من , دزدی و ربودن شرایط سیاسی من در بهره مندی شبکه قرآن وامورتربیتی در ورود استبداد حاکمیت سیاسی به جامعه جهانی برای تامین خواسته های آینده در کسب جایگاههای سیاسی اجتماعی خودشان وآنان

و مرا در این شرایط به مدت 8 سال ممنوع الخروج ساخته وبرای ساختن خودشان به گروگان گرفته اند وعشق وعاشقی به حبس و زندان کردن وسانسور فعالان سیاسی اجتماعی وجنبش زنان و فرهنگیان داشته اند وهمانطور که از دهه 60 و 70 من در بحران سیاسی فرهنگی و حذف بسر می بردم اکنون نیز پس از 10 سال در شرایط اجتماعی سیاسی در حبس و حصار وقفل وزنجیر جدیدی که آنان با تحکیم قدرت تشکیل داده اند بسر می برم وطبقات وسازمانهای غیر دولتی واحزاب مطبوعات کتابخانه ها و................................... که در قبل من در حرکت به سوی دمکراسی وجامعه باز سیاسی اجتماعی برای آنان پیشرو وسازنده بودم اکنون آنان یک طبق قدرت سیاسی اجتماعی در نهاد حکومت دستگاه حاکمیت سیاسی ایران در آمده اند
وبا کنترل من با آن بیان وشرحی که در قبل آمد از من به عنوان ابزار در برنامه های گذشته وحال و آینده استفاده نموده ومی نمایند
در این شرایط سیاسی اجتماعی فرهنگی من در حبس وزندانی ولی همانطور که در قبل شرح دادم تمام آن رادیکال وضریب رادیکال تشکل انسجامی خود را آنان با کپی کردن خود بر روی من تشکیل داده اند

کپی کردن من بر روی سیاستمداران ورهبران مذهبی در اصلاحگری دینی وشیعه گری واز این قبیل تبلیغات سیاسی مذهبی که دل همین مدیران نام برده شده وبرنامه آینده آنان است والبته انسانها در اندیشه وتفکر آزاد هستند واین شرط دمکراسی است ولی واما در صورتی که از اندیشه سالم اولیه ورادیکال فرد ویا افراد مذهبی سیاسی در ارائه تز خود بروز کند نه اینکه از اندیشه دمکراسی چپ محض و مطلق ویا راست ویا محافظه کار ویااندیشه های دیگر سیاسی اجتماعی................................... ربوده شود واین از کشتار وترور بسی بدتر ونا پسند تر است من با تمام تز ها تعامل داشته اماما هرچه که نوشتم ورفتار کرده ام وارائ داده ام دراکثریت از ظرفیت تولید اندیشه خودم ودراقلیت هم از نخبگان ودیگران کسب نمودم نه برای ربودن وتز تولید طبق شدن بر روی آنان ویا حذف بلکه برای توسعه فعالیت ها ونشر آثار آنان


که از سه حرف وکد ضریب رادیکال
a.b.c
حرف وکد دوم
b
پس از انتخابات وداخل شدن به شرایط جدید رادیکال سیاسی جامعه آینده خود را از رادیکالیزم شرایط سیاسی اجتماعی قبل وقدیمی خارج ساخته و در زیر رادیکال فرجه 4 طبقه سوم واول
aبه توان3 c به توان 1
در زیر رادیکال باقی می مانند

رادیکال ساده شده از اصل رادیکال
a.b.c به توان های به ترتیب 15,12,25
به توان مکعب 3 حرف وکد طبقه اول ودوم

a3.b3
وحرف وکد سوم به توان 6
c6 در پشت رادیکال ضریب رادیکال در ساختار سازی شرایط جدید سیاسی جامعه آینده قرار می گیرند
a3.b3.c6
یعنی بهره مند از شرایط قدیمی وقبل سیاسی ایران در سه دهه وبهره مندی در داخل وورود به شرایط سیاسی جدید و آینده که هزینه این ورود را زندانیان و فعالان سیاسی و رادیکال جنبش زنان پرداخت نموده اند

هر سه طبقه در تعامل با هم در زیر رادیکال وضریب رادیکال دلتا ودلتاپیرین مثلث خود را تشکیل می دهند با شرحی که بیان شد وحرف وطبقه دوم خود را از طبقه اول و سوم با فاصله منها ومنفی در شرایط جدید در زیر رادیکال ودر بیرون دلتا با منفی قرار دادن خود در یک مثبت ومنفی از رادیکال قرار می دهد

رادیکال وضریب رادیکال از دهه 60 به صورت تز و آنتی تز وسنتز در سیاستگذاری رهبران سیاسی نظام حکومت اسلامی ایران وجود داشته است وافراد نخبه وکلان فعالان سیاسی دانشگاهی , دانشجویان, جنبش زنان وروزنامه نگاران زندانیان سیاسی وفرهنگیان وهنرمندان و...................................در شرایط سانسور واعتراض هزینه ساخت آن را پرداخت نمده اند ولی اما دستگاه حاکمیت حکومت نظام سیاسی ایران از آن بهره برداری نموده است وتولیدات خود را در نیروی انسانی طبقات مختلف دستگاههای حاکمیت داشته و ریشه دوانیده است وبه طور مداوم وطولانی وکاریز ماتیک رادیکال سیاسی اصل و واقعی وحقیقی پیشرو را در حبس وبحران وزندان قرار داده ونخبه گان و پیشروان رادیکالیزم سیاسی نه تنها از تولیدات ونشر اندیشه خود بی بهره هستند ولی از نظر شناسایی به ملت وجهان نیز در سانسور وحبس وزندان آشکار ویا پنهان قرار دارند

من در مدتی که در حبس بسر مبردم واکنون نیز در حبس هستم اجازه خوردن غذا نداشتم و در حد اقلیت صرف می کردم وبا خوردن غذا دستگاه گوارش وسیستم بدن در آسیب قرار می گرفت و مانند بیمارستان غذای من تجویز می شد وهمان طور که در قبل بیان نمودم در فضای بیرون نیز نیمی از غذای من در شرایطی تحویل داده نمی شد اگر می دانستم که به کجا می رود با شناخت وآگاهی که تا کنون برای بسیاری از فعالان سیاسی هزینه وپرداخت می نمودم برای این شرایط هم می پرداختم ولی در تمام موارد کلیه برنامه ها وتلاشها وپرداخت های من در تکثر شرایط نا معلوم قرار داشت



پروین جلائی 20/2/89
پروین جلالی 20/2/89

هیچ نظری موجود نیست: