۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

پروين جلائي 17ر2/89

از سال 78 كه من به طور آشكار در متن سياسي اجتماعي احزاب . دانشگاهها وكوي دانشگاه وسازمان هاي غير دولتي ومركز امور مشاركت زنان وارد شدم وبه مدت چهار يا پنج سال در همايش ها وسمينارها وگفتگوهاي احزاب ونهضت آزادي وهم انديشي زنان تحت عنوان نشستهاي دمكراسي شركت فعال داشتم ودر بحران هايي كه در پس پرده فراهم نمودند از رسيدن دعوتنامه ها وشركت من در برنامه هاي بين المللي خودداري ونه تنها بين المللي بلكه از برنامه هاي كلان سياسي و زنان در سطح كشور جلو گيري بعمل آوردند وپس از آن از سال 83 تا سال86 كه حضور فعالان سياسي وجنبش زنان در 8 مارس روز جهاني زن مقابل دانشگاه تهران وميادين شهر و مراسم هاي تجمعي در خيابان شركت فعال داشتم وراديكال سياسي بودم . عوامل مخالف م يا سياسي هاي دولتي و عوامل رهبران سياسي نظام حكومت اسلامي ودلالان سياسي دولتي وغير دولتي به عنوان ضريب راديكال در پشت راديكال من ويا فعالان سياسي مخالف نظام قرار گرفتند و با حضور من يك جريان موازي در پيشبرد برنامه ريزي هاي خود در انتخابات آتي شرايط را براي خود رقم زدند .
با توجه به اينكه من در انتخابات شركت نداشتم ولي در حبس كه بودم انواع فشارهاي جسمي و روحي بر بدن من وارد شد كه شرح آن آمده است
راديكال سياسي يك واقعيت ويك حقيقت مطلق براي پيشرفت ملت وجامعه زوشن براي آزادي ودمكراسي است البته در اقليت آن بلعكس انتصابي كاذب راديكالي هم وجود دارد .اما ضريب راديكال يك سودجو ويك دروغ پرداز ويك استبداد ديكتاتوري عوامل نظام تلقي مي شود تلقي مي شود
به ريا ضيات تحصيلي خود در قبل مراجعه كردم پس از مدتها بررسي اين نتيجه را در يافت كردم

فرجه راديكال در شرايط طبيعي عادي عدد 2 دو است
اعدادي كه من در فرمول زير استفاده مي كنم يك فرض و يك مثال است تا بتوانم مطالب را براي شما بهتر تبيين كنم

در زمان حضور من در متن سياسي اجتماعي عوامل نظام مرا با سه حرف كد و حرف a.b.c با حروف راديكال چهار بردند وبه ترتيب حروف در توان هاي 25 .12 .15 وتا نزديك انتخابات به همين شرايط پيش آمدند وخود را در پشت راديكال در ضريب راديكال پنهان وسيستماتيك در سطح كشور پياده نموده و با كنش هاي من در داخل حبس و يا خانه و با خروج من از خانه شرايط را بدين منوال پيش بردند واين در هر دو جناح كانديداي انتخاباتي وجود داشت و با توجه به اينكه من در انتخابات شركت نكرده و در تجمع انتخاباتي هم حضور نداشتم در نزديك انتخابات مرا ساده نموده واز زير راديكال خارج ساخته وخود در راديكال به جاي من در زير راديكال قرار گرفته وشرايط تخريب سياسي و تقلب را بر من وارد ساخته است در شزايط ساده كردن سه كد حرف را بر چهار تقسيم نموده است وحرف اول و دوم را با توان مكعب سه وحرف سوم را به توان 6 به عنوان ضريب راديكال قرار داده وهم در زير راديكال كد وحرف اول را به توان مكعب وحرف دوم را محو وبه توان صفر كه نوشته نمي شود وحرف سوم را به توان يك در زير راديكال قرار داده است وهمه اين شرايط را بر من واز من استخراج نموده است وخود را به توان فرجه راديكال چهار رسانده وشرايط مطلوب انتخابات را زقم زده است وجناح مخالف او هم از همين شرايط استفاده نموده و خود را در راديكال سياسي آتي قرار داده است

در عمل ديگر ضرب هاي توان من و ديگر فعالان سياسي را در پايه هاي مشترك قرار داده است ويك پايه را كه مورد تاييد نظام حكومت اسلامي بوده است پايه قرار داده ودر يك نا برابري نماي من را با آنان جمع زده است كه تا يكسال پس از انتخابات سنگيني و آسيب بر من تا كنون وارد است و از طرفي مرا به زير و افت سياسي واز اپوزيسيون سياسي داخل وخارج كشور خروج داده است و در مسير خود و براي استفاده ابزاري اهداف خود رقم زده است ويك انسجام ساختاري تشكلي جناحي جديددر سطح كشور براي خود پديد آورده است و آن شرايط بحراني پس از انتخابات را براي من وفعالان سياسي بوجود آورده است

اين شرايط را او تبحر و توانايي نداشته و ندارد بلكه دكترين سياسي نظام حكومت اسلامي وسازمان هاي وابسته به آن براي او طراحي نموده اند

در يك تعريف خلاصه به اين پيام توجه فرماييد . پروين جلائي 17/2/89

زينب سر از كجاوه به بيرون كشيد وگفت كه اي كوفيان .اي كوفيان ماييم خانواده پيغمبر شما .ما خارجي نه ايم بل كربلا ايم وايم ايم ايم

وحقه باز سياسي وارد كجاوه شد و گفت
سلام بر واترگيت .واترگيت.واترگيت و................................................سلام

هیچ نظری موجود نیست: