۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۹, یکشنبه

رادیکال سیاسی فعالان سیاسی وجنبش زنان ودانشجویان یک حقیقت مطلق و واقیت جهانی است و..........................اما از کذب ضریب پشت و دروغ پرداز حقه باز

من برای ملت ایران وحقوق بشر سازمان ملل تا کنون نوشته ام و این مطالب پایانی را می نویسم

من از سال 80 تا کنون در سه دوره در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نداشت ام و در انتخابات مجلس دوره هفتم نیز رد صلاحیت شدم وبحران وشرایط های دیگری که رقم زده شده است

رادیکال سیاسی اجتماعی فعالان سیاسی وجنبش زنان در بند وزندانیان سیاسی یا واقعیت وحقیقت پیشرو جامعه آینده وفردا در دستیابی به جامعه دمکراتیک و آزادی ودمکراسی برای ملت ایران است وخواهد بود

اما ضریب رادیکال کاذب وعوامل حقه باز , دروغ پرداز حکومت استبدادی مذهبی وانتظامی و............................................................خواهد بود

بدون وابستگی مالی ویا دریافت بودجه اپوزیسیون برای رسیدگی به حقوق سیاسی اجتماعی فرهنگی هنری فعالان سیاسی ایران وجهان نوشته و می نویسم
من برای آگاهی جامعه فردا وآینده برای یک جامعه دستیابی به آزادی های فردی ورهایی از استبداد ودستیابی به آزادی های اجتماعی و سیاسی مطبوعاتی وتعیین جایگاه حقوقی اجتماعی سیاسی فرهنگی جنبش زنان وفعالان سیاسی با توجه به وزنه وشرایط سیاسی اجتماعی وعمل سیاسی آنان می نویسم

اما اینکه سایت های جهانی ناتوان در دریافت ایمیل پست شده هستند وسیستم کامپیوتر و رایانه در حکومت اسلامی انتظامی ایران در پوشش کنترل سازمان های اطلاعاتی است این مشکل ضعف سیاسی اجتماعی اپوزیسیون سیاسی کشور ایران است

مطلب دیگر اینکه رهبران نظام جهان را به قاچاق انسانها متهم میکند ولی خودشان قاچاق گر تر از همه جهان هستند و همین شرایط من وفعالان سیاسی وجنبش زنان را از دهه 57 تا کنون بررسی کنید قاچاق گر تر رهبران وعوامل سیاسی ایران پیدا نخواهید کرد ولی آنان هر بحران واتفاق وناتوانی را عوامل حکومت اسلامی و رهبران سیاسی ایران به گردن آمریکا و اسرائیل وروسیه و.................................که کمتر آن را هم به اروپا نسبت میدهند البته چون رابطه آنان با سیاهپوست ها خوب است به قاره آفریقا نسبت منفی ویا موضع گیری نداده اند ولی در شرایط تبعیض نژادی آپارتاید من را بطور خصوصی مورد شکنجه قرار داده است ولی اجماعی بحساب آورده و در مورد استرالیا واقیانوسیه نیز همین شرایط را اعمال نموده است و در مورد کشور های جهان سوم وکشور های عربی نیز من را در چند مرحله بر روی رهبران دینی مذهبی کپی نموده ازجمله : محمد باقر صدر وآیت حکیم .بهشتی .مطهری .خالد اسلامبولی. گاندی و.........................وروحانیت وروحانیون مذهبی داخل کشور وعوامل دیگر مانند شریعتی. طالقانی. باکری رجایی وباهنر و..............................................که تا مدتها در ورود و خروج با تیم اطلاعاتی خود در خانواده و اشراف بر آنان ودر مراجعه من در خارج از خانه وبرای خرید وتعامل با کاسبکار در محل ونقاط مختلف تهران وشهرستانها با استفاده از قدرت سیاسی خود اعمال زور وجهت یابی برای راهیابی وساختار سازی جدید نموده است
من همنطور که در قبل نوشتم وبیان کردم جهان را دوست دارم وآمریکا وروسیه واسرائل را در رشد وتعامل سیاسی وحقوق بشر دوست وعلاقه مند هستم
اما شرایط کپی من بر روی سیاستمداران جهان به منظور حقه بازی وکسب قدرت سیاسی اجنماعی آنان را مردود می شمارم وحاضر به تن دادن در این شبکه ها نیستم

کپی کردن من بر روی ریست جمهوری های آمریکا وبخصوص اوباما در یکسال قبل از انتخابات آمریکا ودر بحران تعامل وگفتگو قرار دادن من که در هر شرایطی امتیاز ولابی گری برای عوامل حکومت اسلامی ایران محسوب می گردید وبیرون واستخراج مطلوب اپوزیسیون خود از این جریان سیاسی وپرداخت وجه المصالحه آن توسط من در رابطه ایران با آمریکا را از من دریافت نموده است وپس از انتخابات تا 6 ماه ویکسال در حالیکه مرا ممنوع الخروج ساخته است این کپی گری ادامه داشته وقوانین وکنش های خود را بر آن منطبق ساخته اند وپس از آن که مرا فرود آورده به بخش مطلوب جهانی را در دو دوره خودش کسب و از کشور خارج نموده ومرا بر واحد شغلی وبه محل شغلی افت داده ودر عمل خود در ساختار سازی قبل از خانواده از هر دو طرف وچند طرف به عنوان ابزار استفاده نموده وسهم وپور سانت های امتیازی در تغییر جایگاههای اجنماعی وسیاسی به آنان از خزانه من پرداخت و در این بخش و دوره جدید نیز آنان را وارد وهزینه وپرداخت را از من در خرید اجناس ویا پرداخت مبلغ بلیط و کرایه و.............................................. .از طریق تغییر قیمت اشیا در هر دوره وانجام امورات صنفی من تامین می کند
با همین شرایط های کپی سازی وتغییر جایگاهها است که فردی که تا دیروز از ریشه از عوامل رسمی رهبران سیاسی نظام و از مقلدین آیت منتظری و آیات دیگر همخانه وتعاملگر آنان واصلاح طلب بوده است امروز ادعا می کند که من اصلاح طلب نیستم ودر تمام شرایط های فعالیتی من خود را بر من کپی کرده است ودر اصل ضریب رادیکال بوده وبا نفوذ از قدرت سیاسی نظام اسلامی وقرآن وانتظامی خود را در اپوزیسیون مطبوعاتی وجهانی وارد ساخته است در حالیکه من از ریشه خانوادگی وخودم اصلاح طلب نبودم ولی حضور وهمگرایی وتعامل با آنان در متن فعالیت های سیاسی من بوده است ودر جهت آزادی ودمکراسی برای آنان نیز تلاش فراوان داشته ام ودر این مسیر هزینه وپرداخت وآسیب هم بر من وارد شده است واکنون هم ادعای چنین وچنان را نداشته ام واین مسائل و شرایط هایی است که جهان وکشور وملت ایران به دلیل نا آگاهی به آن توجه ندارد

مطلب دوم از تحصیل ریاضی وشناخت رادیکال وضریب رادیکال ومتغیر های دخیل در بحران رادیکال وتشکیل ضریب رادیکال سیاسی اجتماعی استبدادی مذهبی عوامل داخل وخارج حکومت اسلامی درایران وجهان

در مطلب قبل من اوضاع دهه 60 و70 را بیان نمودم وضریب رادیکال نظام استبدادی مذهبی سپاهی بسیجی انتظامی و.............................. عوامل حکومت اسلامی ایران با نفوذ قدرت سیاسی خود در دستگاهها وساز مانهای دولتی وغیر دولتی به طور ناشناخته با استفاده از ابزار های خود تحکیم قدرت خود را رقم زده اند

ازدهه80 با فضای باز شرایط سیاسی اجتماعی فرهنگی هنری و................................در سطح کشور وایران از سال 78 تا 80 واز سال 80 تا 84 ضریب رادیکال عوامل نظام استبداد حقه باز ودروغ پرداز اسلامی ایران در داخل و خارج کشور ویا عوامل قرآن , سازمانهای دولتی وشغلی سازمانهای مختلف و غیر دولتی محافظه کار ویا نو اندیش وروشنگر چپ مذهبی وملی مذهبی بدنه نظام حکومت اسلامی ایران وعوامل.......................................... به طور خزنده و ضریب در پشت رادیکال من ودیگر فعالان سیاسی پنهان در ساختار سازی جریان موازی بوده . وبا شرایط های نفوذ در قدرت سیاسی ضریب رادیکال را در قدرت سیاسی وارد نموده و در جایگاههای داخلی وجهانی قرار داده ورادیکال را یا به زندان ویا در حبس و به عقب رانده است ویا مجبور به کنش اجباری وخانواده سازی برای شرایط آینده نموده است وجامعه اطلاعاتی خود را با پرداخت های کلان از من یک طبق سیاسی واسط را رقم زده است که آگاهی و شرایط اپوزیسیون را از من دریافت میکند ولی یک باتلاق دلالی و ولابیگری مافیایی به راه انداخته است

من در حالیکه کمپین های سیاسی اجنماعی ایران را از سال 80 تاکنون با ارائه مقالات وپیامها تشکیل وتقویت نموده ام اما ضریب رادیکال با استفاده از نفوذ قدرت مذهبی سیاسی نظامی انتظامی بر جایگاه قدرت آن نشسته ونام مرا که از امضاء کنندگان آن بودم محو وپاک نموده و نام های گزینشی را در ساختار آن جای داده است

در رادیکال سیاسی وضریب رادیکال از سال 78 تا88 که در قبل بیان نموده ام تا آنجا شرح دادم که مرا تا انتخابات در زیر رادیکال با توان های قراردادی خود در سه کد a.b.c
با کنش و عمل وسنگینی آن بر دوش من قرار داده وتا انتخابات پیش آورده وپس از انتخابات مرا ساده کرده ودر سه حرف کد با توان های مکعب و حرف سوم را با توان 6 خارج ساخته وضریب رادیکال قرارداده است برای گزینش دلالی خودش وافراد را همگام با آن به پیش می راند ودر زیر رادیکال حرف دوم را تا انتخابات لازم داشته است با خود بر روی من هموار ساخته است ولی پس از انتخابات دیگر رادیکال بودن حرف وکد دوم
B برای پدید آوردن ساختار جدید خطرناک و آسیب پذیر ویا تلف می شده است حرف وکدبی
آن را در زیر رادیکال صفر کرده و در بیرون رادیکال بعنوان ضریب با توان مکعب قرار داده برای ساخت مجدد وداخل نمودن در رادیکال و شرایط های آینده سیاسی که توان را از رادیکال سیاسی در بند واز زندانیان سیاسی می گیرد

وبه این صورت تقلب ورادیکال انتخاباتی را هر دو جناح انتخاباتی اصولگرا وآبادگران وجناح جنبش سبز پرداخت وهزینه وسنگینی را بر من روا داشته واپوزیسیون جدیدی که خود در وقوع انقلاب ودهه 60 آن فعالان سیاسی را سانسور واعدام وزندانی نمودند هم زمان با انتخابات با هزینه پداخت من وزندانیان سیاسی در بند وحبس در چارچوب نظام سیاسی حکومت اسلامی که مدتها در ضریب رادیکال قرار داشته با بهره مندی ورهبران حکومت اسلامی ایران در رادیکال متن سیاسی اجتماعی سیاسی واردساخته
که خود اپوزیسیون خارج از کشور نسبت به چگونگی عملکرد و چند وچون آن اطلاع و آگاهی ندارند

در شرایط جدید یک دلتا ودلتاپیرین که شبیه مثلث کوچک در ریاضی است تشکیل داده است وکد وحرف دوم را در شرایط منفی با مثبت ومنفی یعنی در دو شرایط با رادیکال دیگری که در زیر رادیکال مربع یا به توان 2 کد وحرف دوم
را منهای 4 برابر ضریب حرف اول وسوم قرار داده است یعنی حرف اول وسوم را در هم ضرب کرده وسپس 4 چهار برابر کرده وحرف دوم خود را در شرایط منفی با آن قرار داده است وبا این شرایط بر من به پیش رانداه است
bبه توان 2
4xac
این دو را در زیر رادیکال از هم منها کرده است واکنون در شرایط جدید به گردش آورده است
در شرایط بپرین که مثل همان حرف
b
نوشته می شود ولی با یک حرکت سرکسی کوتاه بر روی آن که آن راهم با شرایط موازی منفی تشکیل داده است ودر مثبت وهم منفی با رادیکال دیگری که جمله زیر رادیکال
b به توان 2
بپرین به توان 2 منهای
axc یعنی ac

بپرین نصف
b
میباشد و در شرایط هایی که حرف وکد دوم ذوج است از آن استفاده می شود
در روزها وزمانهای طولانی در سفر ها و رستوران ها و.................................که نیمی از غذای مرا تحویل نداده ویا غذا برداشته می شده در حالیکه هزینه دو برابر ومضاعف از من پرداخت می شده است ویادر شرایط های گوناگون جایگزینی های سیاسی و در خرید وغیره این پرداخت های پروار به جیب وخزانه بپرین می رفته است و به این طریق رهبران هر یک از کاندیداهای انتخاباتی تا کنون توانسته اند خود را در رادیکال سیاسی جامعه آینده قرار دهند وخط اول تا چهارم نظام سیاسی ایران ورهبران سیاسی نظام حکومت اسلامی وعوامل وابسته آن وخود را در مثلث جدید سیاسی رقم زده اند
در این شرایط دلتایی یک معادله از نوع درجه دوم دو مجهولی تشکیل داده ودر هر صورت بدست آوری ریشه های آن سود را عوامل و رهبران به غنیمت وبه جیب زده اند
abcd,..................................................................
سه کد وطبقه اول نقش اصلی را دارند وهرچه که نصیب آنان شود کد چهارم وپس از آن را هم شامل می شود
کد وخط طبقه اول را خامنه ای , احمدی نژاد
وخاندان خمینی وشناگر های وابسته آنان
احمدی نژاد خط وکد سوم راهم داشته و دارد ودر دو خط وکد وشاید بیشتر فعال است
خط دوم را هاشمی رفسنجانی ومیر حسین موسوی وشناگر های وابسته آنان که به دلیل مجمع تشخیص مصلحت نظام کل نظام سیاسی ایران را تشکیل می دهند
خط وکد سوم را مادر وحاج خانم واحزاب دولتی وساز مان های دولتی وغیر دولتی بدنه نظام وشناگر های آنان را شامل می شود که حاج خانم مادر نیز در خط وکد اول فعال است
خط وکد چهارم را روحانیت وروحانیون بدنه نظام وشناگر های آنان که در ارتباط وتعامل با سه خطوط قبل هستند
وخطوط دیگر...................................................................که مجال و فرصت در شرح آن نیست و تا کنون پرداخت وهزینه را از من فعال سیاسی در متن ویا دیگر فعالان سیاسی اجتماعی و یا ملت ایران آسیب دیده ها پرداخت نموده اند
مخرج دلتارا
2xa یعنی
2a
قرار داده ومخرج دلتاپیرین را فقط
a
قرار داده ودر هر صورت وشرایط خطوت وطبقات را بر طبقه اول حکومت یعنی ولایت فقیه منطبق ساخته است
در دوران انتخابات نیز شرایط دیگری را با دو وجه وصورت بر من رقم زده است وآن اینکه بطور مثال با دو حرف وکد من بیان میدارم
m,n
صورت مسئله را به دکترین سیاسی نظام اسلامی داده است و ازاو حل مسئله را در شرایط خودش و یا خودشان خواسته اند که مسئله چنین بوده است
m ,n
را چنان تعیین کن که من پروین در دو شرایط دارای ریشه مضاعف صفر و3 بشوم ومطلوب خود را از این جریان بیرون کشیده است و مرا افت سیاسی داده و فرد ومطلوب خود را جایگزین من ساخته است ویا در صورت دیگر در دو شرایط ریشه معادله را صفر کرده است ومرا خروج داده است وعوامل خود را از جریان عبور داده ومطلوب خود را هموار ساخته است که نقشه های دیگری برای خروج وبحران ونابودی جسمی , سخصیتی حقوقی وحقیقی من داشت که من خود آن شرایط ها را مهار و خود را از آن بحران های ضایع شدنی خارج ساخته ام

یکی کردن رادیکال ها
در شراط فعلی عوامل و رهبران سیاسی نظام حکومت اسلامی ایران در صدد ویا حقه بازی ونقشه یکی کردن رادیکالها به نفع ومطلوب خودشان هستند ومن برای آگاهی ملت ایران وفعالان سیاسی اجتماعی داخل وخارج کشور در شرایط های جهانی برای جهان و جلوگیری از این بازار وباتلاق آشفته و ناهمگون سیاسی وعدم تعادل وشرایط نابرابر موجود که در هر صورت رژیم سیاسی فعلی رهبران سیاسی مذهبی انتظامی سپاهی بسیجی نظامی از آن بهره مند می شوند وخواهند شد اعلام می نمایم که یکی کردن رادیکالها نیز تابع شرایط و فرمول خودش است که در این فرصت مجال برای شرح آن نیست

در پایان آن پیام قبل را یک بار دیگر تکرار میکنم

بستر رحمانی ورحمانیان گفت : هان. هان

هان ای کوفیان ,ای تقوا پیشگان , ای حجازیان ,مائیم خانواده پیمبر شما
ما عمری را در خواب بسر بردیم
ما عمر وسالهای طولانی در بی شکلی بسر بردیم
واکنون که در آسمان نیمه خواب هستیم وخواب های زمینی یان را در رویای روانشاد وروانکاوی عالم هپروت میبینیم
می خواهیم در صور واشکال رنگین کمان دوباره داخل کجاوه شویم وداخل شدیم وهراز گاهی سر از کجاوه به بیرون کنیم و بگوییم ای کوفیان ما کربوبلا ,کرو بلا داریم وآوریم ما رنگین کمان ایسم رنگ از جنس مرگ رنگیم وایسم می آوریم ایسملامی می آوریم وجوهر تقلب رنگی داریم وگفت ,گفت وگفت و........................................................تا سلام بر واترگیت وسلام برواترگیت وسلام برواترگیت دلتای مثلث شوم ایران پیداشد ودر سه راس وسه ضلع وسه زاویه فعال شد

پروین جلائی17و18/2/89
پروین جلالی 17و18/2/89

هیچ نظری موجود نیست: