۱۳۸۸ تیر ۱۸, پنجشنبه

این نمایه وتصویر من در 18 تیر 88 است




با درود به جان باختگان واقعه 18 تیر


درود به مقاومت ملی 18 تیر




تصویر من در 18 تیر 78 تا 85


با یک جامعه بسته روبرو بودم , یک جامعه پرخاشگر , ناهنجار , جامعه ای که به انفجار رسیده بود .


آن روزها با دهان باز , اما کنش ناتوان در عمل ,دستهایم از پشت بسته , مصادره هر آنچه که به آن فعالانه اجتماعی سیاسی گفته می شد وچشم هایی که نابینا بودند وگوشهایی که پیام های دمکراسی و رهایی را نشنیدند واندیشه نکردند.و.............................. پاهایمان تند وسریع میرفت برای رسیدن , ودر هایی که من وما گشودیم برای جامعه فردا ,




این تصویر امروز من است




دهانی بسته با چسب های متفاوت , دستهایم از جلو بسته , با امکانات حد اقل , بدون سیستم صوتی به دلیل شرایط نا مطلوبی که حاکم بر زندانیان حبس است , وپاهایی که آزادی راه رفتن ندارند . در هایی که جنبش زنان بر جامعه گشود . امروز آن در ها بر روی من وجنبش زنان بسته شده است
با سپاس پری سیما روز آنلاین 9 ژوئیه 2009

هیچ نظری موجود نیست: