۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

جورج بوش ولورا بوش از کاخ سفید تا تگزاس

جنبش زنان تاثیر اهرمی خود را در متن جهان در تصمیم سازی سیاستمداران به طور فزونی گذاشته است من در اواخر دوره ریاست جمهوری جورج بوش در خبرها ونظرها می شنیدم که چطور لورا بوش به پریزیدنت بوش کمک فکری و همفکری در سیاست جهانی می داد ومدیریت وی را بر جورج بوش می توان رشد جنبش زنان به حساب آورد .

وقتی که جورج بوش آخرین بار در جمع سیاستمداران کاخ سفید حضور یافت و گود بای گفت , اعلام کرد که من به خانه شخصی خود در تگزاس خوهم رفت وهمسرش بیان کرد که تازه می خواهد برود و زندگی کند . من به حالت شوخی یک ژست تگزاسی گرفتم و گفتم کجاشو دیدی تازه اول کار شروع شده وسه تا شلیک کردم کیو کیو کیو سیاست است , جنبش است و زنان فمینیسم

به هر حال من نمی دانم که الان جورج بوش کجاست و چه میکند ولی این را می دانم که هر وقت به سمت پشت تریبون می آمد وقرار میگرفت تگزاسی راه می رفت وشلیکی تصمیم می گرفت وشخصیتی بی نظیر در کاخ سفید بود . واوباما کار برتری انجام داد که دو حزبی کار کرد این برای دور اول اوباما در رشد وتقویت آرمانهای سیاست حزب دمکرات وحقوق بشر در تعامل با سیاست های جهانی راه گشا خواهد بود .

من تگزاس را از دیدن فیلم های وسترن از دوره نوجوانی می شناسم خارج از کشته هایش در فیلم بسیار جذاب وهیحان بر انگیز است
مثل فیلم بی تو وباتو در سینما که در نو جوانی دیدم با شخصیت اول فیلم جک پلانس وفیلم های دیگر بالا تر از خطر و............... که آن روزها در قبل از انقلاب از پر طرفدار ترین فیلم ها در سریال تلویزیونی بود که من آن فیلم بود که می دیدم ولی خود بالاتر از خطر را در واقعیت لمس کردم


من تگزاس را دوست دارم اگر از حبس وزندان آزاد شوم یکی از سفر های من تگزاس خواهد بود ودیدار با لورا بوش وتعامل در سیاست با کاخ سفید برای جنبش زنان وفمینیسم وجنبش دانشجویی وحزب کارگرو....................................

پریسما روز آنلاین , پریشاد اکتیو , 28و 29 جولای 2009

هیچ نظری موجود نیست: