۱۳۹۲ دی ۱۵, یکشنبه

سال نو میلادی ژانویه 2014 بر هموطنان مسیحی ومسیحیان جهان مبارک وگرامیباد

با درود : سال نو میلادی ژانویه 2014 بر هموطنان مسیحی و مسیحیان جهان مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک و
گرامیبادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
من به یک ماه میاندیشم , من به حرفی در شعر , من به یک چشمه میاندیشم, من به وهمی در خاک , من به بوی غنی گندمزار , من به افسانه نان , من به معصومیت بازی ها, من به بیداری تلخی که پس از بازی , من به کوچه عطر درختان اقاقی , به قهرمانیها ؟ عشق , تنهاست واز پنجره ای کوتاه , به بیابانهای بی مجنون مینگرد , به گذر گاهی با خاطره ای مغشوش , آرزوها ؟ خود را میبازند , در هماهنگی بیرحم هزاران در بسته ؟ آری , پیوسته بسته , بسته , خسته خواهی شد .
برگرفته از کتاب مجموعه کامل اشعار فروغ فرخزاد ص 300 تا 330
پروین جلائی , ترانه , شایسته , گیتی , آتوسا و........................................................
92/10/15 - 5 ژانویه 2014

هیچ نظری موجود نیست: